Monday, May 9, 2011

further studies :)

assalamualaikum.

selamat sejahtera suma, sihat kah? :) 
okay, topic kita harini adalah saya hendak cerita kan tentang hala tuju kami kami bertiga untuk mennyambung pelajaran pada masa hadapan.


Muhammad Firdaus Bin Zulkifli. haa, budak ni. die tak tahu nak sambung belajar ke mana. errm, rasa-rasanya die ade bagi tahu nak masuk ke Aircraft Engineer laa, photography laa.. graphic design laa... industrial design laa... tapi tapi tapi. sekarang die dah masuk ke tingkatan 6 jurusan kemanusiaan. harap2 die berjaya lah dengan ape yang die teruskan pembelajaran nye kan? :) amin!


Mohd Hasif Fikri. haa, ni abang kita yang telah mendapat sokongan daripada kawan-kawan. Harun and Fip telah memberikan nye semangat supaya teruskan dengan bidang seni reka dan reka bentuk kerana hasif ini mempunya kelebihan dan ade potensi dalam industri seni ini. dan kami sarankan die perlu meneruskan dengan bidang seni. semoga die berjaya ! amin amin!


Harun Mka. haaa, ni lagi satu ADIK kita yang comel ni. hahaha. die ni mahu memberi sepenuh perhatian kepada bidang jurutera. so, die mahu meneruskan pelajaran nya mungkin ke UITM? UTM? atau GMI ? :)
walau apa pun terjadi. kita perlu beri sokongan penuh terhadap bidang yang die mahu teruskan untuk masa depan nya :)

No comments: