Tuesday, May 10, 2011

dik, abg rindu adik ;'(

mai sini aku nak share sikit. korang boring kan? aku tau la haha. aku cuma nak share dgn korang je, okay? ha, skrg ni aku tgh rindu seseorang yg mmg rapat rapat rapat sesangat dgn aku. dia ni tak bole lekang dgn aku bila keluar ke apa ke photoshoot ke kan kan. ha, smpai ada orang ckp muka kitaorang muka photostat, muka serupa haha time tu mmg sronok gila bila mengenangkan masa yg silam tu haha. dia ni selalu je ada dkt sblh ketiak aku. aku sayang gila dkt dia weh, sayang sgt sgt! aku tau aku selalu buat kau benci dkt aku. tapi aku mmg nak jadi yg terbaik utk kau. aku cuba sedaya upaya aku. aduh, sedih pulak bila dia takde doh baru aku tau mcm mne perasaan dia bila aku takde dgn dia. sumpah weh, aku rindu gila dkt kau! bila la kita nak beborak lagi time tdo, sembang sembang smpai tak tdo mlm. hahaha. rindu rindu ;'( bila aku sorang sorang, aku selalu je aku teringat dkt kau. aku tunggu panggilan telefon dari kau. tapi takde. takpe. aku sanggup dtg jmpe kau mlm mlm. redah tmpt gelap yg berhantu tu. aku tau tmpt tu mmg berhantu. untuk kau punya pasal, aku redah je. aku syg kau, kau tau? aku tak tau la mcm mne nak ckp weh. rindu sgt sgt dkt kau. bila la kau nak balik. nak tengok movie sme sme. makan sme sme. share problem sme sme. apa benda la sme sme. kau la org yg aku cukup syg. takde kau, hidup aku sunyi. hm, tapi kau tau tak aku selalu cover kau. tolong kau. tapi kan kau tak pnh nak tau kan kan? hm, tu aku tak kesah la. janji aku buat apa yg patut utk kau. bila aku tengok gmbr gmbr kau kan, aku nak menangis weh. tengok gelagat kau dkt gmbr gmbr dlm hard disk aku. WEH! rindu gila ni weh! aku tau kau selalu marah aku bila aku lap hingus dkt towel kau kan kan? lps tu kau ambik towel baru. kesian kau. aku minta maaf weh. kau igt tak aku dtg jmpe kau time ada friendly bola? aku dtg naik fixie? penat mengayuh smpai ke skola semata mata nak jmpe kau weh! aku tercari cari kau dkt mne la budak ni. bila da jmpe, sejuk hati aku tengok. kau dtg dkt aku, selalu tak salam aku kan kan kan kan? itu paling aku kecik hati weh. tolong la hormat aku. aku tau aku ni siapa kan. hm, okay fine. weh ni aku nak ckp. nanti bila aku dkt melaka. aku nak kau jgekan irfana utk aku baik baik okay? aku syg irfana weh, sayang! i love you my dear :'(





lovely bro
Three boys


hafizy with his lovely lil bro
yes, he look like me but not too same with me
one day he can be a model, haha 

he always dream about his future

he always conquer the bed when he sleep with me --'
lil bro






No comments: